Weby / eshopy
Internetové stránky jsou základem marketingové komunikace, je to místo, kam míří odkazy ze sociálních sítí, kde publikujete články a nabízíte své služby či zboží.
Jak děláme weby?
Protože je web základní kámen marketingu každé firmy, nesmí se nic ponechat náhodě. Při tvorbě webu tedy probíhá analýza cílové skupiny (pro koho je web určen, tzv. persony), cílů webu, výběr produktů a služeb, tvorba nebo úprava obsahu webu (vhodné texty, fotky a videa). Dále probíhá analýza základních klíčových slov (na která by se web měl umísťovat na předních pozicích), přehled marketingových aktivit (off-line i on-line).
Analýza
Základní klíčová slova projedeme analytickými nástroji, vyhledáme další varianty a spojení, zjistíme jejich hledanost ve vyhledávačích. Analytický software nám také ukáže, kdo se na dané výrazy umísťuje na prvních místech, jaké dělají kampaně.
Příprava
Na základě analýzy navrhneme vhodné varianty klíčových slov, obsahovou strategii, členění webu. Navrhneme wireframe pro vybrané typové stránky. V průběhu celého procesu řešíme obsah webu – texty, fotky, videa, grafické konstanty.
Tvorba
Po schválení „modelu“ webu navrhneme grafiku vybraných stránek. Tyto vzorové stránky vytvoříme a otestujeme. Po schválení pak probíhá tvorba kompletního webu, plnění obsahu textem a optimalizovanými fotografiemi. Hotový web otestujeme a napojíme na analytické nástroje.
Weby a eshopy
Webové stránky
Eshopy
Systém je založen na webovém řešení a je rozšířen o moduly e-shopu, čím vznikne kompletní prostředí s jedinou administrací. Administrace je přehledná a umožňuje jednoduchou aktualizaci zboží (cen, variant).
Již od 19.840 Kč
Mikrostránky
Chcete prezentovat vybrané služby nebo produkty odděleně? Mikrostránky umožní vytvořit speciální design webu přesně pro tento produkt, sbírat kontakty, umístit blog nebo malý eshop přímo jen na varianty tohoto produktu.
On-line marketing
Sociální sítě
Správa a tvorba obsahu na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube. Pro zvýšení dosahu je vhodné vytvářet pravidelně kampaně, tyto kampaně analyzovat a optimalizovat.
Reklama na internetu
Výkonová reklama s přímou odezvou pro zvýšení prodejů služeb nebo produktů (PPC). Brandová reklama pro budování značky. Výhoda internetové reklamy je její měřitelnost a tím pádem i možnost průběžné optimalizace
Obsahový marketing
Vytváření a publikování relevantního obsahu, který má za cíl přilákat pozornost. Jedná se tedy o způsob budování vztahů a důvěry mezi firmou a zákazníky.
Náš občasník
Zajímají Vás novinky z marketingu a reklamy? Jak se co vyrábí a připravuje, na co si dát pozor, co jsme vyzkoušeli a co se povedlo (nebo i nepovedlo)? K tomu přidáme občas nějakou akční nabídku, abyste trochu ušetřili.